fredag 8 februari 2013

TÄVLING

Det är alldeles för längese´n vi hade en tävling nu, känner jag.

Inför ALLA HJÄRTANS DAG tänker vi därför lotta ut 2 söta små nallar från Bukowski.
De har ett broderat hjärta på ena tassen, och passar finfint att ge bort till någon man tycker om.


För att få EN lott - ska man länka till detta inlägg från sin egen blogg
& lämna en hälsning i kommentarsfältet.
För att få TVÅ lotter - ska man länka till detta inlägg från sin egen blogg
& skriva en motivering angående vem man skulle vilja ge nallen till.

(Samma tävling pågår på fb)

Måndagen den 11:e feb - kl 19 - drar vi två vinnare!

Vill man, så skickar vi gärna nallen - med en hälsning från er - till den ni önskar uppvakta!

LYCKA TILL!


7 kommentarer:

moi sa...

Den där söta nallen ser ut att vänta på att få komma hem till mig.

moi sa...

Jag har knåpat ihop ett inlägg som publiceras i morgon bitti ;)

Monkan sa...

Den där nallen vill jag vinna till mig själv ! - bara för att jag är värd den på alla sätt och vis, för att jag sliter och gnetar för att få vardagen att hålla ihop och bara för att jag samlar på just Bukowskinallar och har ett tjog redan !

Monkan sa...

Och här kommer mitt inlägg :)
http://monkansblogg.blogspot.se/2013/02/tavlar-hos-miss-juni.html

♥ Carina ♥ sa...

Åh vilken fin!!
Jag skulle gärna vilja vinna den nallen till min familj. Framförallt till min pappa men även till mig och resten av min familj för vår oro för honom...
Kram

♥ Carina ♥ sa...

Glömde säga att jag även har länkat i kolumnen på min blogg...

Camilla sa...

Klart att jag vill vara med!
Och OM jag skulle vinna, skulle jag ge den till min yngsta dotter som fyllde 16 år i torsdags. Hon älskar nallar.
Ska genast fixa en länk på min blogg.
Kram!