söndag 18 mars 2012

BLOGGENS FÖRSTA TÄVLING

Idag gick vår första tävling ut.
Den hade vi på facebook,
och 6 glada vinnare fick vars ett paket fiiina servetter!

Jag är sådan, att det måste hända nå´t mest hela tiden!
Annars blir det tråkigt.    ;o)
Och därför, kära vänner...
NU KÖR VI EN NY TÄVLING!

Denna gången riktar vi oss till alla bloggare.
För att delta, gör du såhär:

För att få EN LOTT - länka till detta inlägget från din blogg.
Lägg sedan en kommentar i detta inlägget, så jag vet att du deltar.

För att få TVÅ LOTTER - länka till detta inlägg + lägg en länk i din sidospalt.
(Dvs en "blänkare" som ligger kvar på din blogg, lika länge som tävlingen pågår.)
Lägg sedan en kommentar i detta inlägget.

Söndagen den 25 mars kl 12.00 drar vi en lycklig vinnare!
Och då vinner man fina saker från fantastiska Anna´s idéer!
Vinsten består av en musmatta med en "pinuppa"
och ett helt underbart vackert kort.

Jag kommer att sälja Annas fina saker i butiken. Alldeles snart.

Lycka nu till, alla glada bloggare!


8 kommentarer:

Anonym sa...

Nu kan jag igga kvar i min soffa och bara invänta ett litet pling i pling i datorn!!!

Camilla sa...

Jag är med. Ska genast sätta in en bild och en länk på min bloggs högra sida.
Kram!

Monkan sa...

Tävlar med två lotter tack !
Se min blogg
kram monika

Pigekammeret sa...

Hejsa
Jeg tager gerne 1 lod i konkurrencen og krydser fingre ...
Fortsat dejlig dag ...
Kram Dorthe

Änglarum sa...

Hej!hittade hit och hänger med på två lotter ;) kram jessica

Miruschka sa...

Såklart att jag hänger på, tar två lotter tack:)
Kram♥

Alexandra sa...

Hejsan! Jag vill jätte gärna vara med i din utlottning!
Jag tar 1 st lott tack! Jag har länkat!
Ha det bra!
Alexandra
stjarna_93@hotmail.com

Anonym sa...

Hejsan! Åh så fina! Jag länkar till bloggen! Håller timmarna!
Kramar Pernilla
pernillaeriksson@hotmail.com